دروازه بان برزیلی گیتی پسند از این تیم جدا شد

الکس فالکون دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از این تیم جدا شد و به لیگ برزیل پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، الکس فالکون دروازه بان برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر به این تیم پیوست، در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی داشت. هر چند عملکرد ضعیف فالکون در بازی فینال لیگ برابر مس سونگون با انتقادات بسیاری از سوی اهالی فوتسال مواجه شد، اما این بازیکن در بسیاری از پیروزی‌های گیتی پسند در مسابقات لیگ برتر نقش بسیار تاثیرگذاری داشته است. قرارداد فالکون با گیتی پسند تا پایان فصل بود و  با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر قرارداد این بازیکن هم به اتمام رسید و او تصمیم گرفت از تیم گیتی پسند اصفهان جدا شود. فالکون قرار است فصل بعد را در لیگ کشورش یعنی برزیل و در تیم «EFFU» بازی کند.


بیشتر بخوانید


بدین ترتیب با جدایی فالکون از گیتی پسند و همچنین پایان یافتن قرارداد سپهر محمدی با تیم گازپروم روسیه این احتمال وجود دارد که مسئولان باشگاه گیتی پسند برای فصل بعد با سپهر محمدی وارد مذاکره شده تا بتوانند او را به خدمت بگیرند.

همچنین پیش از این والکس رایماندو معروف به دوسانتوس دیگر بازیکن برزیلی گیتی پسند اصفهان که همانند فالکون نیم فصل دوم به این تیم اصفهانی پیوسته بود با پایان یافتن قراردادش از جمع گیتی پسندی‌ها جدا شد و فصل بعد را در لیگ اسپانیا و در تیم پنیسکولا بازی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار