تکرار سرقت بعد از ۱۷ بار زندان

سارق سابقه‌دار گوشی موبایل که تاکنون ۱۷ مرتبه روانه زندان شده است، بار دیگر دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اواخر سال گذشته مردی جوان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد در خیابان پاسداران در حال خروج از محل کارش بود که ناگهان مردی پیاده گوشی همراه او را قاپید و سوار بر ترک یک دستگاه موتورسیکلت متواری شد.

با حضور مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران در محل اظهارات شاکی اخذ و برای پیگیری تخصصی و شناسایی سارق شکایت او به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد. در تحقیقات میدانی ترک‌نشین موتورسیکلت شناسایی و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم فردی سابقه‌دار است و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه ۱۷ مرتبه روانه زندان شده است.

شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد او مخفیگاه قبلی‌اش را ترک و به‌تازگی نقل مکان کرده و مجهول‌المکان است. کارآگاهان با تلاش شبانه‌روزی موفق شدند متهم را در حوالی خیابان شوش شناسایی و دستگیر کنند. متهم در پلیس آگاهی علاوه بر اعتراف به دزدی در خیابان پاسداران به یک فقره سرقت دیگر اعتراف و اظهار کرد هر دو گوشی را در خیابان به صورت دست‌فروشی فروخته و پول حاصله را خرج کرده است. سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه شناسایی راکب موتورسیکلت در دستور کار قرار دارد، گفت: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.


بیشتر بخوانید

منبع: شرق

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارحوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۳۰ تير ۱۳۹۹
زندان که برای همچین آدمی فایده نداره باید یک دستش راازمچ قطع کنند تا دیگه دزدی نکند
آخرین اخبار