بهره مندی مددجویان اصفهانی از خدمات مشاوره‌ای

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:سه هزار و ۶۸۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در سه ماهه نخست امسال از خدمات مشاوره، بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی بنایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خدمات ارائه شده به مددجویان را محدود به کمک‌های نقدی و کالایی ندانست و گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانوار‌های تحت حمایت یکی از برنامه‌های حمایتی مورد تاکید این نهاد است.

او مشکلات ارتباطی بین اعضای خانواده در کنار مشکلات تربیتی فرزندان را از عمده دردسر‌های خانواده‌ها در جوامع امروزی عنوان کرد و گفت: خانوار‌های مددجوی کمیته امداد نیز از این وضعیت مستثنی نیستند و برای بهبود شرایط آن‌ها خدمات قابل توجهی در این زمینه توسط این نهاد ارائه می‌شود.

بنایی ارائه خدمت مشاوره فردی، گروهی، راهنمایی و روان درمانی را از جمله مهمترین خدمات کمیته امداد اصفهان در این حوزه برشمرد و گفت: ۳۶۸۴ مددجوی تحت حمایت در سه ماهه نخست امسال از این خدمات بهره‌مند شدند.

او ادامه داد: ارائه مشاوره گروهی یکی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان اصفهان در این زمینه است که ارائه آن از زمان شیوع ویروس کرونا و با توجه به ضرورت رعایت دستور عمل‌های بهداشتی متوقف شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان تعداد مشاوران حاضر در ادارات این نهاد را ۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: تفاهم‌نامه و قرارداد‌هایی نیز با ۳۲ کلینیک خصوصی ارائه خدمات مشاوره در سراسر استان امضا شده که با معرفی این نهاد، مددجویان از خدمات آن‌ها بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.