خریداری ۶۲ هزار تن گندم توسط هشت مرکز خرید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب گفت : از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۶۲ هزار تن گندم توسط هشت مرکز خرید گندم در این شهرستان خریداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب گفت : اداره غله شهرستان اسلام‌آبادغرب به عنوان کارگزار دولت با نظارت بر مراکز خرید، محصول تولیدی کشاورزان را خریداری می‌کند تا آنان بدون دغدغه در کمترین زمان محصول خود را تحویل و هزینه آن را دریافت کنند.

او گفت : به منظور تحقق حمایت از کشاورزان گندم کار در سطح شهرستان و برای استمرار چرخه تولید این محصول، از ابتدای فصل برداشت گندم هشت مرکز خرید زیر نظر اداره غله شهرستان اقدام به خرید تضمینی گندم از کشاورزان کرده است.

او گفت: گندم خریداری‌شده با توجه به کیفیت و میزان سن زدگی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در مراکز خرید مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب افزود در مدت زمان خرید استقرار تمام وقت عامل تشخیص، عامل ذیحساب، مسوول کنترل کیفی و تحویل گیرنده گندم در تمامی مراکز خرید الزامی است.

کریمی افزود: به کمک بانک کشاورزی شهرستان شعبه مرکزی و حمیل تمام مطالبات گندمکاران شهرستان از ابتدای فصل برداشت تا نوزدهم تیرماه پرداخت شده و مابقی نیز پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار