پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به مهد‌های کودک در قزوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مهدکودک‌های قزوین می‌توانند در ۲ نوبت از صندوق کارآفرینی امید، ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بگیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در نشست مشترک با اعضای کانون توسعه مهد کودک استان گفت: مهدکودک‌های قزوین می‌توانند با هدف جبران خسارت ناشی از بیماری کرونا در ۲ نوبت از صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

حبیبی افزود: نماینده مهد کودک‌ها باید در این ۲ نوبت با اولویت بندی آنان را معرفی کند.

او با بیان اینکه مهد‌های کودک در مناطق حاشیه‌ای و محروم نیازمند حمایت بیشتری خواهند بود، اظهار داشت: بهزیستی موظف است با شناسایی مهدکودک‌های آسیب دیده در این مناطق برای معرفی ۲۰ مهد به منظور دریافت حمایت‌های ویژه اقدام کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه برای بخشودگی مالیات و تامین اجتماعی مهد‌های کودک باید بهزیستی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین مکاتبه داشته باشد، اظهار داشت: طبق مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مهد‌های کودک جزو رسته‌های آسیب دیده هستند و می‌توانند از تسهیلات لازم برخوردار شوند.

معاون سیاسی استاندار قزوین تاکید کرد: مجوز‌های مهدکودک حتما باید از سوی بهزیستی صادر شود و اگر مواردی وجود دارد که دستگاهی به احداث چنین نهاد‌هایی اقدام کرده است، باید گزارش شود تا سریعا برخورد‌های لازم صورت گیرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: راه اندازی مهد کودک کاری تخصصی است که با آموزش و تربیت عجین است و هرگز هیچ دستگاهی نباید به این نهاد‌ها به عنوان مکانی درآمدزا نگاه کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار