مشاور امنیت ملی افغانستان:

اجازه نمی دهیم خارجی ها به نام طالبان به جنگ در افغانستان ادامه دهند

مشاور امنیت ملی افغانستان اظهار داشت: به خارجی ها اجازه نمی دهیم که با نام طالب بر خاک ما حمله کنند و در این کشور به جنگ ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان طی سفر به ولایت ننگرهار با بزرگان قومی، مسئولان دولتی، اعضای جامعه مدنی و نمایندگان زنان دیدار و در خصوص امنیت و حکومتداری گفتگو کرد.

محب در نشستی اظهار داشت: متحدین بین المللی دولت جمهوری اسلامی افغانستان از تلاش‌های توسعه ای و بهبود در کشور حمایت ‌می کنند ولی حامیان طالبان تباهی افغانستان و مردم را می‌خواهند و در کنار‌ تخریب روند پیشرفت ها، عالمان دین و بزرگان تاثیرگذار را همچنین قتل عام می نمایند.

وی اظهار داشت: ما خواستار صلح با طالبان هستیم ولی به خارجی ها اجازه نمی‌دهیم که با نام طالب بر خاک ما حمله کنند و در این کشور به جنگ ادامه دهند؛ چون ما می‌دانیم که مسئولین اصلی این جنگ کیست و از کجا می آیند.

محب از مردم ننگرهار خواست تا از نیروهای امنیتی و دفاعی خویش حمایت کرده و برای جلوگیری از فعالیت های مجرمانه با نیروهای امنیتی همکاری نمایند.

مشاور امنیت ملی افغانستان همچنین در دیدار با مسئولان امنیتی این ولایت گفت: نیروهای امنیتی و دفاعی باید مراکز و مخفیگاه های دشمن را مورد هدف قرار داده و نگذارند تا آنها حملات خود را علیه مردم و تاسیسات ما ادامه دهند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار