مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

ورزشگاه ثامن الائمه (ع) آماده میزبانی از مسابقات فوتبال است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشگاه ثامن الائمه (ع) برای برگزاری مسابقات لیگ برتر که هم اکنون بدون تماشاگر برگزار می‌شود، آمادگی لازم را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشگاه ثامن الائمه (ع) برای برگزاری مسابقات لیگ برتر که هم اکنون بدون تماشاگر برگزار می‌شود، آمادگی لازم را دارد و اگر شورای تامین استان دستور بدهد، مسابقات در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.
 
او با اشاره به روند بازسازی مجموعه ثامن الائمه (ع) افزود: از اواخر سال ۹۷ که از مجموعه ثامن الائمه (ع) مشهد بازدید داشتیم متوجه شدیم که این ورزشگاه به دلیل کمبود اعتبار تمامی پروژه هایش تعطیل و نگهداری از این مجموعه با مشکل روبه رو شده، به طوری که بیشتر اماکن این مجموعه در حال تخریب بود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: با پیگیری هایی که از وزارت ورزش و جوانان، استانداری و سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بودجه استان داشتیم، توانستیم درمدت یک سال این مجموعه بزرگ ورزشی را فعال کنیم.
 
فتاحی بیان کرد: به روند تکمیل سالن بین‌المللی ژیمناستیک این مجموعه از محل اعتبار شرکت توسعه و تجهیز سرعت بخشیدیم و خوشبختانه این مورد توسط وزیر ورزش و جوانان و استاندار به بهره‌برداری رسید.
 

افتتاح سالن شش هزار نفری در مجموعه ثامن الائمه(ع) مشهد

 
او تصریح کرد: همزمان با بهره‌برداری از سالن ژیمناستیک با انتخاب پیمانکار واجد شرایط، برای ساخت سالن شش هزار نفری با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان اقدام کردیم، اکنون این سالن مراحل نهایی خود را طی می‌کند و اگر طبق برنامه پیش برود سالن شش هزار نفری مجموعه ثامن الائمه (ع) در بهمن ماه افتتاح خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص تکمیل پیست اتومبیلرانی این مجموعه نیز تاکید کرد: مراحل ساخت پیست اتومبیلرانی را به پیمانکار واگذار کردیم، فاز اول این پروژه هم به پایان رسیده و برای فاز دوم این پیست در حال برنامه‌ریزی هستیم تا هرچه سریع‌تر بتوانیم آن را به بهره‌برداری برسانیم.
 
فتاحی با اشاره به مراحل بازسازی ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) اظهار کرد: مهم‌ترین پروژه این مجموعه، ورزشگاه ثامن الائمه (ع) است که بر اساس ابلاغی باید تا اول اسفند سال گذشته ورزشگاه را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده می‌کردیم که با اعتبار پنج میلیارد ریال کار را آغاز کردیم.
 
او افزود: برای تجهیز این ورزشگاه نیاز به تکمیل گیت و دوربین‌های مدار بسته داریم که اعتباری حدود هفت میلیارد تومان لازم است، اسکوربرد ورزشگاه نیز نصب شده و وضعیت چمن آن شرایط خوبی دارد و خوشبختانه گازکشی مجموعه به پایان رسیده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان این که تعمیرات مجموعه ثامن الائمه (ع) روز‌های پایانی خود را طی می‌کند و فقط ۵ درصد از این تعمیرات باقی مانده است تا به طور کامل تکمیل شود، ادامه داد: باید به این موضوع اشاره کنم که تمام امکاناتی را که برای برگزاری مسابقات فوتبال نیاز است آماده کردیم و تنها نکته‌ای که در این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات باقی مانده نصب صندلی‌های آن است که توسط شرکت توسعه و تجهیز و از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در حال انجام است.
 
فتاحی بیان کرد: برای تکمیل این ورزشگاه نیازمند اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان هستیم تا بتوانیم علاوه بر پرداخت مطالبات پیمانکار، ورزشگاه را به طور کامل تجهیز کنیم.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.