معاون استاندار سمنان تأکید کرد:

ضدعفونی مناطق شهری با همکاری شهرداری‌ها در دستور کار قرار گیرد

منوچهر فخری گفت: ضدعفونی مناطق شهری استان سمنان با همکاری شهرداری‌ها بار دیگر در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در همایش ویدئو اجلاس شهرداران استان سمنان با تأکید بر اینکه نقش شهرداری‌ها در مقابله با کرونا ویروس کمتر از جامعه پزشکی نیست گفت: به دلیل شیوع دوباره کرونا ویروس، روند گندزدایی و ضدعفونی مناطق شهری استان سمنان با همکاری شهرداری‌ها بار دیگر در دستور کار قرار گیرد.

او بابیان اینکه در جریان شیوع کرونا شهرداری‌ها بازیان‌های مالی و اقتصادی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند بیان کرد: تلاش شهرداری‌های استان در مقابله با کرونا ستودنی است و از تلاش‌های کارکنان آن‌ها در این راستا قدردانی می‌کنیم.

فخری در ادامه با بیان اینکه راه‌اندازی پایش تصویری در مناطق شهری استان از مطالبه‌های جدی مسئولان ارشد استان است گفت: شهرداری‌ها نسبت به اجرای این طرح اقدام و از تمام ظرفیت‌های موجود در این راستا بهره‌گیری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه افزایش حقوق کارکنان شهرداری و شهرداران در مرحله تصویب قرار دارد افزود: با اجرای این طرح به‌یقین انگیزه شهرداران در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان تأثیرگذار است.

او در ادامه با تأکید بر لزوم پیگیری مصوبه‌های شورای ترافیک از سوی شهرداری‌ها بیان کرد: شهرداری‌ها تفاهم‌نامه تنظیمی سازمان شهرداری برای خرید ماشین‌آلات را در گام اجرایی قرار دهند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.