آغاز ثبت‌نام جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ثبت نام پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان آغاز شده و تا نهم مردادماه جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ثبت نام پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان آغاز شده و تا نهم مردادماه جاری ادامه دارد.

علی آشتاب روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره با امکان ثبت نام در ۲۲ گرایش شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و اتاق تعاون با هدف "رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی‌ها" برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای ورود به این رقابت و شرکت در جشنواره اطلاعات کامل تعاونی خود و سایر مشخصات مربوط را در سامانه https://taavoni.mcls.gov.ir ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: این رویداد در راستای شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون، به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی، شهریور ماه همزمان با هفته تعاون برگزار خواهد شد.

آشتاب ادامه داد: سابقه سه سال فعالیت و در حال بهره برداری بودن تعاونی، مثبت بودن تراز مالی شرکت در سه سال گذشته، برگزاری مجامع قانونی و رعایت قواعد حقوقی از سوی شرکت تعاونی و عدم محکومیت قضایی تعاونی طی سه سال اخیر از جمله شرایط شرکت در جشنواره است.

او گفت: با پایان مهلت ثبت نام، اعتبار سنجی و و بازدید‌های میدانی و با توجه به وضعیت شیوع کرونا، جشنواره تعاونی‌های برتر. بصورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.