برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری تشکل‌های قرآن و عترت در خراسان رضوی

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این انتخابات ۳۶ نفر از افراد واجد شرایط، رای خود را برای انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان اتحادیه قرآنی کشور به صندوق انداختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد تقی کاظمی نسب مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این انتخابات از ساعت ۱۰ در استان هم زمان با سراسر کشور  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی آغاز شد و به مدت ۲ ساعت ادامه داشت.

او با بیان این که ۶ نفر از خراسان رضوی کاندیدای حضور در این انتخابات بودند افزود: ۸۱ نفر کاندیدا در کل کشور ثبت نام کردند، و ۶۶ نفر برای حضور در هیات مدیره و ۱۵ نفر برای هیات بازرسی با یکدیگر رقابت کردند.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در مجموع ۱۸ نفر شامل ۱۵ نفر عضو هیات مدیره و ۳ نفر بازرس با کسب حداکثر آرا در کل کشور انتخاب می‌شوند.


بیشتربخوانید:
 


 کاظمی نسب بیان کرد: جامعه قرآنی خراسان رضوی بسیار پویا و متحد هستند، امروز نیز با حضور صد در صدی در انتخابات، این موضوع را به اثبات رساندند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار