همکاری ایران و چین بر پایه منافع مشترک است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: همکاری ایران و چین مبتنی بر منافع مشترک دو کشور و حفظ منفعت ملی شکل گرفته است.

همکاری ایران و چین بر پایه منافع مشترک استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پیامی مکتوب اظهار داشت: کسانی که بدترین خیانت‌ها را به وطن کرده‌اند چگونه نگران سند همکاری ایران و چین شده‌اند؟

او گفت: اقدام اخیر جنگنده‌های آمریکایی و تهدید هواپیمای مسافربری ایران نشان داد که سردمداران این کشور مستکبر ذاتا تروریست هستند.

امام جمعه همدان عنوان کرد: ایستادگی در برابر دشمن متجاوز و برخورد با او حقیقتی است که هم عقل و هم تجربه تاریخی آن را تایید می‌کند و تهاجم آمریکا به هواپیمای مسافربری نیازمند ضربه متقابل است.

آیت الله شعبانی موثق با تشریح وضعیت اقتصادی کشور و لزوم توجه هرچه بیشتر مسوولان به برطرف کردن مشکلات گفت: تا زمانی که برخی متولیان امر امید واهی به غرب دارند گره‌های اقتصادی باز نمی‌شود.

او گفت: همکاری ایران و چین مبتنی بر منافع مشترک دو کشور و حفظ منفعت ملی شکل گرفته است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد برپایی نخستین نماز جمعه در کشور تاکید کرد: این آیین عبادی سیاسی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است که صیانت و حفظ منزلت آن بر همه ما لازم است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.