مسئولان به میان مردم بروند و صدای آن‌ها را بشنوند/ سرمایه اجتماعی نظام در خطر است

نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان گفت: متاسفانه عملکرد ضعیف برخی مسئولین سرمایه اجتماعی نظام را به خطر می ‌اندازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان، گفت: وضعیت فعلی جامعه،بازار و فشار‌ اقتصادی بر مردم به سرمایه اجتماعی نظام ضربه می‌زند و اگر قرار باشد بی‌تفاوت باشیم، سرانجام خوبی نخواهد داشت.

او افزود: مسئولین موظف هستند با عملکرد خوب و با قوت مضاعف، پیگیر حقوق مردم و پاسخگوی جامعه باشند و مقامات قضایی از جمله دادستان‌ها اگر دیدند مدیری کوتاهی می‌کند، باید به طوری جدی با او برخورد کنند.

حجت الاسلام نصیرایی بیان کرد: مسئولین به میان مردم بروند و صدای آن‌ها را بشنوند و مشکلات را رفع کنند زیرا در برخی موارد حضور یک مسئول باعث حل موضوعات می شود و ممکن است در صورت بی توجهی آن مسئله به موضوعی حاد تبدیل شود.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان، تصریح کرد: اگر فرهنگ و مسائل اعتقادی و ایمانی جامعه کمرنگ شود، آسیب جدی این کم توجهی و بی‌توجهی برای همه خواهد بود.

او عنوان کرد: مردم خراسان جنوبی  با  وجود کمبودها همیشه نقش‌آفرینی کرده‌اند، و نمونه آن را می توان در مشارکت بالای مردم  در انتخابات مجلس دید.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: در تاریخ انقلاب ثابت شده که مردم با همه وجود و گرفتاری‌ها پای نظام ایستاده‌اند که برآمده از تدین و اخلاص و وفاداری آن‌ها به نظام است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار