اعلام آمادگی کمیته امداد فارس برای جمع آوری نذورات در روز عید قربان

مدیر کل کمیته امداد فارس از آمادگی کامل این نهاد برای جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی همزمان با عید قربان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس اظهار کرد: کمیته امداد همزمان با عید سعید قربان آماده جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم نیک اندیش در سراسر استان فارس است.

او ادامه داد: هم استانی‌های نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان فارس تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: امسال به علت مسائل امنیتی و بهداشتی در پی شیوع بیماری کرونا، قربانگاه برپا نمی‌شود و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته ۱۸۰ مرکز نیکوکاری شامل ۱۳۴ مرکز شهری و ۴۶ مرکز روستایی و ۵۷ اداره مستقر در سطح استان کار جمع آوری نذورات عید قربان را انجام می‌دهند.

او افزود: همچنین خیران می‌توانند برای ذبح دام به کشتارگا ه‌های مورد تایید دامپزشکی در استان فارس مراجعه کنند.

بذرافشان با اشاره به اینکه در عید قربان پارسال ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نذورات و قربانی از طریق خیران و مراکز نیکوکاری به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: پیش بینی می‌شود امسال میزان کمک جمع آوری شده از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و تا سقف ۱۷ میلیارد تومان افزایش یابد.

مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان فارس، ادامه داد: واریز به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱*۰۷۱*۸۸۷۷*، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

او تصریح کرد: نذورات قربانی مردم خیر فارس اعم از گوشت، دام زنده و وجوه نقدی بوسیله کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.
انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.