رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد؛

پرداخت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بنیاد شهید

نوبخت گفت: ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بنیاد شهید امروز پرداخت می شود و تمام آن ۷ هزار میلیارد است که به زودی پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در در نشست صمیمی که ظهر امروز ۳ مردادماه با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از ایثارگران برگزار شد اظهار کرد: من باور دارم که کشور در یک جنگ رو در رو است و دشمن از همه‌ی ابزار‌ها برای شکست جبهه اسلام و ایران استفاده میکند.

او گفت: همین شب گذشته بود که یکی از بزرگان رژیم خبیث اعلام کرد راهی جز در هم کوبیدن جمهوری اسلامی نیست.

نوبخت بیان کرد: ما چنین شرایطی داریم و جنگ ما یک جنگ اقتصادی است، بنابر این اگر قرار است مقاومت و دفاع کنیم باید از جنس همان تهاجم باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: منابع ما محدود شده، منتها هنر این است که با همان کمبود منابع کشور را مدیریت کنیم.

او گفت: این کشور با همه‌ی این موارد، امکاناتی دارد که باید از آن به نحو بهینه استفاده کنیم.

نوبخت بیان کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بنیاد شهید امروز پرداخت میشود و تمام آن ۷ هزار میلیارد است که به زودی پرداخت می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: طی ۳ ماه گذشته تمام منابع در دسترس ما ۸۲ هزار میلیارد تومان بود و ما باید با این اعتبار برای زیر ساخت های کشور برنامه ریزی می کردیم.

او افزود:ما بیش از ۳۶ هزار میلیارد طی سه ماه گذشته برای طرح های عمرانی پرداخت کرده ایم که ۲ میلیون شغل نیز در خود جای داده است.

نوبخت گفت: بندر چابهار نیز به زودی از طریق راه آهن به زاهدان متصل می شود و امسال سنندج هم به شبکه سراسری راه آهن متصل خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ما طرح هایی را هر هفته برای رفاه مردم افتتاح می کنیم گفت: استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی و گیلان را به سراسر شبکه ریلی وصل کردیم .

نوبخت گفت: ما نسبت به بازنشستگان توجه خاصی داریم و ۳۲ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی را پرداخت کردیم تا معوقات بازنشستگان پرداخت شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار