کاروان نساجی ظهر فردا راهی مازندران می‌شود

اعضای تیم فوتبال نساجی ظهر فردا با پرواز اختصاصی عازم مازندران می‌شود تا آماده بازی با فولاد شود.

کاروان نساجی ظهر فردا راهی مازندران می شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه نساجی مازندران، ایزد سیف‌الله‌پور مدیر تیم فوتبال نساجی درباره اردوی پیش از بازی با فولاد گفت: ما صبح یکشنبه (۵ مرداد ۹۹) تمرین سبک و به اصطلاح عرق‌گیری در ورزشگاه کارگران انجام می‌دهیم و ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه با پرواز اختصاصی وارد فرودگاه دشت‌ناز ساری خواهیم شد.

او ادامه داد: پس از حضور در مازندران در هتل سالاردره ساری استقرار پیدا می‌کنیم و انشاالله آماده می‌شویم تا روز دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار فولاد خوزستان برویم.

مدیر تیم نساجی مازندران با اعلام اینکه بعد از بازی فولاد، در مازندران می‌مانیم و در ورزشگاه شهدای ساری به تمرین می‌پردازیم، اظهار کرد: حضور ما در مازندران تا روز بازی با پرسپولیس (شنبه ۱۱ مرداد ۹۹) ادامه خواهد داشت.

همچنین تیم فوتبال نساجی در بازی معوقه بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر روز دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود.

حسن اکرمی، محمدرضا منصوری، رامین بابایی و علی بای تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این علی خسروی به‌عنوان ناظر داوری و محمدرضا پورهادی به‌عنوان نماینده فدراسیون در این بازی حضور دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار