بختیاری خبرداد؛

جزئیات مرحله دوم رزمایش ایران همدل اعلام شد

رئیس کمیته امداد درباره جزئیات مرحله دوم رزمایش ایران همدل توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل سبد کالا به تمام مددجویان تحت حمایت امداد ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه توزیع سبد کالا به مددجویان از سه‌شنبه هفتم مردادماه مصادف با عید سعید غدیر خم آغاز خواهد شد و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: ارائه سبد کالا در مناطق شهری از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد انجام خواهد شد همچنین ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

بختیاری با بیان اینکه طبق مکاتباتی که انجام شده است مددجویان می‌توانند با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، اقلام غذایی خود را از شعب این فروشگاه دریافت کنند، گفت: این سبد شامل اقلام غذایی همچون برنج، مرغ و روغن است و به ازای هر خانواده یک نفره ۵ کیلو گرم برنج، ۲ عدد مرغ و یک بطری روغن اهدا می‌شود همچنین برای خانواده‌های سه نفر به بالا این میزان دوبرابر می‌شود.

او افزود: به منظور رعایت کرامت و تسهیل دریافت سبد کالا برای مددجویان روستایی، ارائه اقلام سبد غذایی در مناطق روستایی در محل سکونت خانواده‌ها انجام خواهد شد.

رئیس کمیته امداد گفت: تمام مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های تحت حمایت در قالب تبصره ۱۴ شامل یک میلیون و ۱۱۴ هزار خانوار روستایی و حدود یک میلیون خانوار شهری تحت حمایت، این سبد غذایی را دریافت می‌کنند.

او با بیان اینکه هم وطنان می‌توانند با مشارکت خود ما را در این‌مسیر همراهی کنند، ادامه داد: شهروندان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری#۷۷۸۸*، ورود به سایت emdad.ir کمک‌های مردمی خود را واریز کنند همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۹۰۰۰۰۱۳۶۴ آماده دریافت مشارکت‌های آن هاست.

بختیاری ادامه داد: خیرین، مراکز نیکوکاری و نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند ما را در این زمینه همراهی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار