پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت شاعر مازندرانی

استاندار مازندران در پیامی درگذشت شاعر نام آشنا، رحمت الله حسن پور سوادکوهی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد حسین زادگان استاندار مازندران با صدور پیامی، درگذشت شاعر فرهیخته و نام آشنای مازندرانی، زنده یاد رحمت الله حسن پور سوادکوهی را به اصحاب فرهنگ، ادب و هنر تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت استاندار مازندران به شرح زیر است:

انا لله و اناالیه راجعون

درگذشت رحمت الله حسن‌پور سوادکوهی، شاعر فرهیتخته و نام آشنا و فعال توانای فرهنگ و ادب بومی مازندران، موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب گردید.

آن زنده یاد در طول دهه‌ها فعالیت پربار فرهنگی و ادبی و در سایه عشق و دلبستگی وافری که به آل الله (علیهم السلام) و فرهنگ، آداب و سنن سامان علویان داشت، خدمات خود را در قالب‌های مختلف اشعار رثا، طنز بومی، تاثیرگذاری بر شعرای جوان، حضور در رویداد‌های فرهنگی و ادبی و انتشار دو کتاب شعر به زبان‌های فارسی و تبری، خدمت به جامعه فرهنگ، ادب و هنر در کسوت مدیر فرهنگی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های مختلف و ... به نحو پرباری انجام داد.

با اندوه فراوان؛ مصیبت درگذشت این شاعر گرانقدر را به اصحاب فرهنگ، ادب و هنر، مردم فرهیخته و با فرهنگ مازندران خاصه مردم و جامعه ادبی و فرهنگی سوادکوه، بیت معزی و همسر محترم و سوگوار آن سعید فقید تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان، برای آن شادروان، غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسالت دارم.

مرحوم رحمت الله حسن پور سوادکوهی شاعر مازندرانی بر اثر بیماری کرونا به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار