۴۹ واحد کشاورزی در قزوین متقاضی دریافت تسهیلات کرونا

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۴۹ واحد کشاورزی در استان متقاضی دریافت تسهیلات کرونا شدند که از این تعداد ۳۶ واحد حائز شرایط لازم برای گرفتن وام هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حمید رضا تبسمی معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه ۳۶ واحد کشاورزی حائز شرایط لازم برای گرفتن وام کرونا هستند، گفت: پرونده ۲۸ واحد به بانک‌ها ارسال شده و همچنین پرونده هشت واحد در جهاد کشاورزی در دست بررسی است و در صورت نداشتن مشکل و نقص به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

او اضافه کرد: واحد‌های کشاورزی که واجد شرایط لازم برای دریافت تسهیلات کمک به جبران خسارت کرونا تقاضای دریافت ۷۲ میلیارد ریال وام را داشته اند.

۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال خسارت در پی شیوع کرونا به واحد‌های کشاورزی استان قزوین وارد شده که دولت به برخی از واحد‌های خسارت دیده که از سوی ستاد ملی مقابله و پیشگیری کرونا تعیین شده است، تسهیلات جبران خسارت ارایه می‌کند.

پرداخت تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا به واحد‌های کشاورزی فعال در بخش‌های دامپروری (دام و طیور)، شیلات و گلخانه‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار