الهامی: شرمنده هواداران تراکتور شدیم/ پیکانی‌ها فقط دفاع می‌کردند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما با تساوی برابر تیم پیکان شرمنده هواداران شدیم، اما قول جبران امتیازات از دست رفته را می‌دهم.

الهامی: شرمنده هواداران تراکتور شدیم/ تیم پیکان فقط دفاع می کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی بدون گل تیمش برابر تیم پیکان اظهار کرد: همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی سخت و حساسی بود و شرایط هر ۲ تیم در جدول رده بندی به صورتی بود که برای سهمیه و بقا جنگیدند. به هر حال هر چه از زمان بازی گذشت، روند تیم ما بهتر شد و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم، اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای بود که نتوانستیم به آنچه مدنظرمان بود برسیم.  

او ادامه داد: ما در وقت استراحت نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم تا با ارائه بازی خوب به هدفمان برسیم، اما متاسفانه با وجود اینکه صاحب موقعیت گلزنی شدیم در نهایت نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد در آن صورت دست پر از زمین مسابقه خارج می‌شدیم و ۳ امتیاز بازی را می‌گرفتیم. من از این موضوع ناراحت هستم که شرمنده هواداران شدیم، اما قول می‌دهم که در ۳ بازی باقی مانده جبران کنیم. شرایط به صورتی است که تیم‌ها با یکدیگر بازی دارند، اما این بازی می‌توانست جهش خوبی برای ما در ادامه مسیر باشد و زیبایی‌های فوتبال همین است. من نمی‌توانم از بازیکنان خود گلایه کنم، چون زحمت خود را کشیدند و هر چه در توان داشتند در این بازی گذاشتند، اما در نهایت نتوانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. 

من مقصر تساوی برابر پیکان هستم 

الهامی بیان کرد: تیم پیکان در طول بازی فقط دفاع می‌کرد، اما ما با این وجود صاحب موقعیت گلزنی شدیم. حریف در نیمه اول یک موقعیت گلزنی داشت که شانس هم آوردیم که توپ آن ها گل نشد. ما در این بازی صاحب موقعیت‌های مختلف گلزنی شدیم و یکی از بازی‌های خوب تیم ما بود، اما متاسفانه نتوانستیم به هدفمان برسیم. اگر نتوانستیم در این بازی گل بزنیم مقصر من هستم چرا که بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند و ان شا الله در ۳ هفته باقی مانده بتوانیم جبران کنیم. من به بازیکنانمان خسته نباشید می‌گویم و از هواداران تیم مان عذرخواهی می‌کنم.  

سرمربی تراکتور در پایان گفت: به کرمانشاهی داور بازی و کمک هایش خسته نباشید می‌گویم، قضاوت خوبی را شاهد بودیم. البته سوت‌های مکرر و متعدد داور مانع از حملات کلاسیک تیم ما شد و این موضوع یک مقدار تیم ما را اذیت کرد. به هر حال دفاع کردن در فوتبال یک هنر است و به ویسی تبریک می‌گویم. این هم یک نوع فوتبال است، اما وقت‌کشی بازی را خواباند. فکر نمی‌کنم امروز وقت مفید بازی بیش از ۳۰ دقیقه بوده باشد. پیکان تیم خوبی است و امیدوارم در ادامه موفق باشد. این جایگاه واقعی پیکان نیست و می‌تواند بهتر از این‌ها باشد و برایشان آرزوی موفقیت دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار