رشد ۱۹۳ درصدی درخواست طلاق در استان زنجان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت:طی چهار ماه نخست امسال، ۷۳۶ مورد درخواست طلاق در شهر زنجان ثبت شده است.

درخواست طلاق به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتحی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان در جلسه کار گروه امور اجتماعی و فرهنگی، با بیان اینکه مسائل خانوادگی طی چهار ماه نخست امسال در استان زنجان دچار تنش فراوانی شده است، گفت: آمار طلاق در استان زنجان پارسال ۱۴ درصد کاهش داشت.

او با اشاره به اینکه در چهار ماه اول امسال درخواست طلاق در استان زنجان ۱۹۳ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: طی این بازه زمانی در شهر زنجان ۷۳۶ مورد درخواست طلاق ثبت شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان، گفت: آمار درخواست طلاق در زنجان در چهار ماه نخست سال گذشته ۲۵۱ مورد بوده است.

فتحی تاکید کرد: این آمار‌ها نشان دهنده اختلاف بین زوجین بوده و در این شرایط کرونایی این تفاوت‌ها به عینه مشاهده می‌شود.

او با اشاره به اینکه وضعیت طلاق در استان زنجان خوب نیست و نسبت به پارسال وضعیت بدتری داریم، گفت: آمار ازدواج هم در سال گذشته کاهش داشته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: طی چهار ماه نخست امسال جرایم در استان زنجان کاهش  داشت.

فتحی افزود: باید سمن‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی نسبت به کاهش طلاق در استان زنجان برنامه ریزی لازم را داشته باشند چرا که درصد زیادی از درخواست کنندگان طلاق یک فرزند دارند و این اصلاً برای جامعه خوب نیست و تبعات بدی در پی دارد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.