یزد در کیفیت سرویس دهی ارتباطی به روستا‌ها از استان‌های برتر کشور شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزدگفت: تحقق پوشش ۹۹ درصدی ارتباطی روستا‌های استان نتیجه پایش مستمر و سیستمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد  گفت: از پارسال  به منظور به روز رسانی و اطمینان از کیفیت و پایداری ارتباط روستاها، نزدیک به ۴۰۰ بازدید میدانی انجام و اطلاعات آخرین وضعیت ارتباطی در سامانه کشوری دیار ثبت و نتایج آن برای رفع مشکلات احتمالی به وزارت ارتباطات منعکس شده است.

او افزود: وضعیت ارتباطی روستا‌های استان با ارتقا یک درصدی از ۹۸ درصد به بیش از ۹۹ درصد رسیده و استان یزد در کیفیت ارتباط و سرویس دهی روستاها، از استان‌های برتر کشور است.

پاکدل  ادامه د اد: هم اکنون در روستا‌های استان یزد، پروژه‌های ایجاد سایت جدید تلفن همراه و ارتقا تکنولوژی سایت‌های روستایی به نسل سوم و چهارم موبایل، اتصال تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات، توسعه فیبر نوری روستایی برای ارتقا پهن باند مراکز و سایت‌های تلفن همراه روستاها، اتصال تمامی مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات و راه اندازی دستگاه خودپرداز روستایی، تا پایان سال جاری از محل طرح خدمات عمومی روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال انجام است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار