مدیر بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام خبر داد;

ارائه خدمات درمانی به یک هزار و ۲۰۰ بیمار قلبی

کوخازاده از ارائه خدمات درمانی بستری به یک هزار و ۲۰۰ بیمار قلبی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کوخازاده مدیر بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام گفت: از اوایل اسفند سال ۹۸ تاکنون به یک هزار و ۲۰۰ بیمار قلبی خدمات درمانی بستری ارائه شده است.

او مطرح کرد: از ابتدای تعیین بیمارستان شهید مصطفی خمینی به عنوان مرکز کرونا در استان ایلام؛ به جهت آسیب پذیری بالای بیماران قلبی در صورت ابتلا به ویروس کرونا، بخش‌های قلبی بیمارستان شهید مصطفی به بیمارستان شهداء زاگرس وابسته به سازمان تأمین اجتماعی انتقال یافتند.

مدیر بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی و سایر همکاران در بیمارستان شهدای  زاگرس بیان کرد: این گونه همکاری‌ها با مراکز درمانی دیگر ، از برنامه‌های پیش بینی شده مدیریت بحران و بلایای بیمارستان شهید مصطفی خمینی می‌باشد که در قالب برنامه‌های فراظرفیت اجرایی شده است.

او اظهار کرد: هم اکنون نیز کلیه خدمات بستری و اورژانسی بیماران قلبی در بیمارستان شهدای  زاگرس انجام می‌گیرد و بازگشت این بخش‌ها به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ، منوط به مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا و دستور ریاست محترم دانشگاه می‌باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.