بهره برداری از ساختمان منابع طبیعی در هفته دولت

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ساختمان اداری اداره منابع طبیعی وآبخیزداری با اعتبار یک میلیارد تومانی در مراحل پایانی تکمیل خود قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ساختمان اداری اداره منابع طبیعی وآبخیزداری با اعتبار یک میلیارد تومانی در مراحل پایانی تکمیل خود قرار دارد.

او گفت: عملیات اجرای  آن از پارسال بااعتباری نزدیک به یک میلیارد تومان از محل های مواد ۱۰ و ۱۲ مدیریت بحران آغاز شده و هم اکنون در روزهای انتهایی خود به منظور بهره برداری قرار داردو قرار است در هفته دولت در شهریور ماه افتتاح گردد.

او هم چنین به اسکان اهالی روستای میان تنگ منصوری اشاره کرد و گفت: با پیگیربهای قبلی مبنی برتعیین تکلیف روستاهای واقع درحریم وحومه سدچناره، پرونده ای با مشارکت همه دستگاه های ذیربط و با مسئولیت پیگیری مستمر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تشکیل شد.

حیدری بیان کرد:  با بازدید واستعلام از دستگاههای مرتبط ،در صورت احراز مثبت نتیجه کارشناسی آنان از جهات دسترسی ها به همه زیرساختها، پرونده مربوطه جهت طی مراحل بعدی و طرح در کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی به این اداره کل ارسال شود.

او افزود: بازدید محل های پیش بینی شده برای سایر روستاهای واقع در محدوه سد با مشارکت دستگاه های خدمات رسان در هفته های آینده تداوم خواهد یافت.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.