هیات شنای استان اردبیل در بین ۱۰ هیات برتر کشور قرار گرفت

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اردبیل گفت: با اعلام فدراسیون شنا هیات شنای استان اردبیل در بین ۱۰هیات برتر شنای کشور قرار گرفت.

یعقوب کشاورز، رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس اعلام فدراسیون شنا هیات شنای استان اردبیل دربین ۱۰ هیات برتر شنای کشور قرار گرفت که این موفقیت علی رغم امکانات و زیرساخت‌های کم به وجود آمده است.

او افزود: با برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ایران که با حضور روسای هیات‌های شنا سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، رتبه بندی هیات‌های استانی در سال ۹۸ اعلام شد که بر اساس این رتبه بندی هیات شنای استان اردبیل در رتبه نهم جدول قرار گرفت.

رئیس هیات شنای استان اردبیل افزود: این موفقیت در سایه همدلی و همکاری تمامی مربیان و ورزشکاران و اصحاب رسانه و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان اردبیل به وجود آمده و بی شک با استعداد‌های شنای استان و حمایت‌های دوچندان موفقیت‌ها و درخشش‌های بیشتر دور از دسترس نیست.

کشاورز گفت: انتظار می‌رود که مدیر کل ورزش و جوانان تدابیر لازم را در اختیار گذاشتن یک استخر جهت پایگاه قرمانی که آرزوی دیرینه مربیان و شناگران و اعضای تیم‌های آقایان و بانوان و جهت استعدادیابی و تمرین بچه‌های شنا علی الخصوص در همگانی سازی نیازی اساسی می‌باشد را اجرایی و عملیاتی کنند.

او این موفقیت را به جامعه شنای استان شناگران و مربیان آقایان و بانوان استان تبریک گفت: باید حمایت‌ها از رشته ورزشی شنا در استان دوچندان شود و به این رشته ورزشی اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.