مدیر کل کمیته امداد استان سمنان خبرداد؛

فروش ۱۵ طرح دانش‌بنیان با حمایت کمیته امداد استان سمنان

مسعودیان راد گفت: ۱۵ طرح دانش بنیان در حوزه‌های مختلف، در سایه حمایت‌های مادی و معنوی، با حمایت کمیته امداد استان وارد بازار فروش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت : انتخاب شعار سال مبنی بر «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، شامل نگاه ویژه به اقتصاد دانش بنیان به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی می‌شود و این موضوع در عین توجه به مقوله تولید کالا‌های مصرفی نیاز به افزایش تمرکز بر تولید است.

او افزود: بی‌شک یکی از عوامل تحقق شعار سال جاری، شناسایی و تقویت نقاط قوت داشته‌های کشور است که البته یکی از نقاط قوت برای جهش تولید و به چرخش درآوردن چرخ اقتصاد، نگاه به نیروی جوان، کشف، پرورش نخبگان و کارآفرینان تحصیل‌کرده با هدف جذب و بهره‌مندی از آنان در فعالیت‌های تولیدی و صنعتی دانش‌بنیان است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: کمیته امداد استان سمنان نیز به تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به اشتغال دانش بنیان و همچنین حمایت‌ها با تمرکز بر کشف و پرورش استعداد‌های جوانان، دانشگاهیان و نیرو‌های فنی و متخصص با پرداخت تسهیلات اشتغال در سال ۹۸ در این عرصه وارد فعالیت شد.

مسعودیان راد به پنج طرح ارائه شده در دومین همایش طرح‌های دانش بنیان اشاره و اضافه کرد: ‏ سامانه اکتیو مارکت ۲۴ با هدف افزایش بهره وری و کارآمدتر شدن فرایند فروش اینترنتی اجناس، با تکیه بر ظرفیت‌های اینترنتی و سهولت و شفافیت در فروش صنایع دستی تولیدی مددجویان با رویکرد دسترسی سریعتر و راحت به بهره برداری رسید.

او ادامه داد: در این سامانه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالا‌ها وخدمات با خریداران و متقاضیان به راحتی در ارتباط اند و از ظرفیت‌های موجود در سامانه خرید و فروش اینترنتی نهایت استفاده را خواهند برد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان  افزود: خریداران به آسانی می‌توانند با دسترسی به اینترنت به بازارگردی به خرید اقدام کنند و البته با دسترسی به پیشنهاد‌های متنوع می‌توانند بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشند.

مسعودیان راد به سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای ناوا دیگر طرح مورد حمایت اشاره و اضافه کرد: هدف از طراحی و ساخت این سامانه دسترسی و ارتباط راحت شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل با رانندگان کامیونت است.

او افزود: در این سامانه شرکت‌ها و موسسه‌های حمل و نقل با رانندگان کامیون به راحتی باهم در ارتباط هستند و از ظرفیت‌های موجود در سامانه حمل و نقل نهایت بهره وری را خواهند برد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار