خدمات الکترونیک به فرودگاه پیام رسید

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: خدمات غیر حضوری باتوجه به شیوع ویروس کرونا به سرمایه گذاران در منطقه ویژه افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به طراحی سامانه خدمات الکترونیکی پیام از سال ۹۶ گفت: تمام اطلاعات مورد نیاز و مرحله به مرحله برای سرمایه گذاری در منطقه به صورت کامل در این سامانه طراحی شده است.

او افزود: یا توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف اجرای اقدام‌های پیشگیرانه، این سامانه به منظور کاهش مراجعات حضوری به صورت مرتب به روز رسانی و تا مرحله انعقاد قرارداد نیازی به حضور سرمایه گذار در منطقه نیست.

ثناگو مطلق گفت: سرمایه گذاران می‌توانند پس از بارگذاری مدارک و درخواست‌های خود، مراحل و روند اداری را به صورت مرتب با کد پیگیری که در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود رصد کنند.

او افزود: ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام، زمینه‌های سرمایه گذاری، مراحل سرمایه گذاری، نقشه زمین و مراحل روند بررسی درخواست‌ها به صورت کامل در سامانه خدمات الکترونیکی پیام بارگذاری شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: همچنین با هدف ارائه خدمات غیر حضوری هر چه بیشتر به سرمایه گذاران در منطقه، مقرر شده است که نقشه زمین به صورت کامل در سامانه قابل نمایش شود.

او با اشاره به روند اخذ مجوز‌ها از طریق این سامانه نیز افزود: پنج مجوز سرمایه گذاری صادر که تمام این مجوز‌ها نیز به صورت الکترونیکی بارگذاری و نیازی به حضور در منطقه نیست.

ثناگو مطلق گفت: در سال جهش تولید، مجموعه پیام با هدف تحقق هر چه بیشتر این شعار و حمایت از سرمایه گذاری داخلی، اقدام به بستر سازی و ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز کرده که از این رو شاهد حضور و سرمایه گذاری قابل توجه‌ای از شرکت‌ها به خصوص در بخش آی. سی. تی و دانش بنیان در منطقه وِیژه اقتصادی پیام هستیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.