در بسته حوادث ۱۵ مرداد بخوانید؛

محموله گازوئیل قاچاق در هویزه کشف شد

حوادث امروز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

محموله گازوئیل قاچاق در هویزه کشف شد

سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس این شهرستان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی نیسان، حامل سوخت قاچاق را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی، ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۲۶ میلیون ریال برآورد کردند و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کشف لوازم یدکی خودرو قاچاق در اندیمشک

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور حمایت از کالای ایرانی و مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی اندیمشک با کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو تریلی حامل بارقاچاق مطلع و طی عملیاتی آن را متوقف کردند و در بازرسی از بار خودرو توقیفی ۴۷ پالت لوازم یدکی خودرو شام؛ دیسک کلاج، فن کلاج، پمپ کلاج، واتر پمپ و پمپ بنزین، فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

بیش از ۱۴۰ کیلوگرم تریاک در خوزستان کشف شد

سردار عباس زاده در ادامه بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، طی روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان‌های بهبهان و هندیجان با کار اطلاعاتی از انتقال ۳ محموله مواد مخدر مطلع شدند و ماموران پلیس شهرستان بهبهان یک دستگاه خودرو سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از آنان ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه این طرح پلیس شهرستان هندیجان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند، بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو توقیفی ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

او در ادامه با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ حامل مواد مخدر را در شهرستان اهواز شناسایی و طی عملیاتی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه کشف شد.

به گفته سردار عباس زاده، در مجموع اجرای این طرح ۱۴۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۷ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.