رونمایی از کتاب زن، کتاب، سواد زندگی در شیراز

از کتاب زن، کتاب، سواد زندگی در شیراز رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس اعلام کرد، مراسم رونمایی از کتاب مجموعه سخنرانی‌های همایش زن، کتاب، سواد زندگی، با حضور استادان علم اطلاعات و دانش شناسی در فارس،  ۱۹ مرداد از ساعت ۱۰ صبح به صورت مجازی برگزار می شود.


 مراسم رونمایی از کتاب زن، کتاب، سواد زندگی به صورت مجازی از طریق برنامه زنده اینستاگرام و صفحه رسمی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به نشانی farslibrary @ پخش می شود.
 
این کتاب مجموعه سخنرانی‌های همایش ملی زن، کتاب، سواد زندگی است که با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس و انجمن علمی ارتقا کتابخانه‌های عمومی کشور، به مدت دو روز و به میزبانی شهر شیراز برگزار شد.

همایش ملی زن، کتاب، سواد زندگی با تاکید بر کمک به بهبود زندگی و سلامت خانواده‌ها از طریق ارتباط بانوان با کتاب در اسفندماه ۱۳۹۷ و همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد که در آن ۲۵ نفر از استادان دانشگاه، مسئولان استانی، نویسندگان، ناشران، وفعالان حوزه زنان و بانوان در قالب شش پنل تخصصی به بررسی راهکار‌های جذب بانوان به کتاب و کتابخوانی و آموزش سواد زندگی به خانواده پرداختند.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار