مسابقه قرائت و ترتیل قرآن کریم در زندان مهاباد برگزار شد

مسئول دارالقرآن اداره زندان مهاباد از برگزاری مسابقه قرائت و ترتیل قرآن کریم به مناسبت دهه امامت و ولایت در این شهرستان خبر داد.

غفوری مسئول دارالقرآن اداره زندان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت با همت واحد فرهنگی و با هدف تقویت روحیه معنوی مددجویان، مسابقه قرآنی در دو رشته قرائت و ترتیل قرآن مجید با شرکت مددجویان در اداره زندان مهاباد برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

او انس با کتاب آسمانی قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآنی را در بین مددجویان از اهداف برگزاری این مسابقه دانست و افزود: قرآن کریم مونسی است که در شرایط عادی و نیز در بحران‌ها و سختی‌های زندگی می‌تواند بهترین همدم انسان باشد و اساساً قرآن کریم عهدنامه‌ای میان خداوند و مردم است پس شایسته است که به این عهد نامه بنگریم و هر روز به تلاوت آیاتی از این کتاب مقدس بپردازیم.

غفوری در ادامه خطاب به مددجویان گفت: یکی از ویژگی‌های قرآن این است که هر فردی به اندازه انس با آن، تدبر و تفکر در آیات آن، تلاوت و روخوانی آن از این کتاب عظیم بهره‌مند میشود و حتی نگاه کردن به قرآن نیز دارای فوایدی است بنابراین سعی کنید که روخوانی را مقدمه تدبر و تفکر در آیات الهی قرار دهید که بدون تردید قرائت قرآن تأثیر بسزایی در نفس و جان انسان‌ها دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.