اعلام فراخوان شرکت در جشنواره فرهنگی هنری علوی

فراخوان شرکت فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آن‌ها در جشنواره فرهنگی و هنری علوی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جهان بخش بانشی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: جشنواره فرهنگی و هنری علوی، ویژه فرهنگیان و دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه و والدین دانش آموزان، با همکاری بنیاد بین المللی غدیر در شبکه آموزشی شاد برگزار می‌شود.

او، بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری علوی، آشنایی دانش آموزان با سیره امام علی (ع) و معارف والای غدیر، تبلیغ، ترویج و تحکیم اصول و مبانی دینی، به خصوص اصل مترقی ولایت فقیه با استفاده از زبان هنر است.
 
بانشی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره فرهنگی و هنری علوی می‌توانند آثار خود را در رشته‌های کتاب‌خوانی، کتاب سازی، خط تحریری، خوشنویسی، شعر، داستان، نقاشی و نقاشی‌خط، فیلم کوتاه، پوستر، نامه‌ای به پدرم و مقاله، از طریق کانال جشنواره فرهنگی هنری علوی در شبکه شاد، به آدرس fhalavi@ ارسال کنند.
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را ۱۸ مرداد تا ۱۲ آبان ۹۹  است که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره واقع در اصفهان به شماره ۳۷۱۰۸۵۵۳- ۰۳۱ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/ت
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشید مارزی
۰۸:۰۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
چگونه باید ثبت نام کنیم من مشکل دارم
آخرین اخبار