توزیع نوشت افزار برای نیازمندان در کوهبنان

مسئول خادم یاران رضوی کوهبنان از کمک‌های مومنانه و تهیه نوشت افزار برای نیازمندان به همت خادم یاران رضوی و خیران خبرداد.

محمد رضا توکلی، مسئول خادم یاران رضوی کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان برنامه ریزی برای کمک‌های مومنانه در کوهبنان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: کار شناسایی خانواد‌ه های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا با همکاری خیریه امام سجاد (ع) با ظرافت و حساسیت انجام شد تا کمک‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حفظ شان خانواده‌ها در اختیار آنان قرار گیرد.

مسئول کانون خادم یاران رضوی کوهبنان بیان داشت: از آغاز سال جاری تاکنون چندین نوبت سبد میوه، کالای معیشتی، دارو وشیر خشک، وام کارگشایی سه میلیون تومانی، پرداخت کمک هزینه جهیزیه، کفش، لباس و هدایای نقدی با همکاری خیریه امام‌سجاد (ع) در اختیار خانواد‌ه های هدف قرار گرفت.

توکلی تصریح کرد: همزمان به دهه ولایت نیز توزیع گوشت در دستور کار قرار گرفت و با همت خیران و مردم ولایت مدار شهرستان کوهبنان حدود ۱۲۰ بسته گوشت با همکاری خیریه امام سجاد (ع) توزیع شد.

اوافزود: این کمک‌ها با همکاری و هماهنکی قرارگاه مواسات امام حسن مجتبی (ع) و خیریه امام سجاد (ع) در دهه اول محرم و دهه پایانی ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مسئول کانون خادم یاران رضوی کوهبنان بیان داشت: طبق روال سال‌های قبل در آستانه سال تحصیلی جدید با همکاری خیریه امام سجاد (ع) توزیع نوشت افزار، کیف و کفش را توزیع خواهیم کرد لذا منتظر کمک‌های خیران برای این مهم هستیم.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.