معرفی نفرات برتر مسابقه قرآن کریم ویژه فرهنگیان اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز  گفت: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر مسابقه غدیر و ولایت در قرآن کریم ویژه فرهنگیان این ناحیه برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به همت کارشناسی شاهد و ایثارگران وبا همکاری و مساعدت کارشناسی غیردولتی، مسابقه فرهنگی غدیر برگرفته از کتاب آیات ولایت در قرآن کریم را در بین همکاران حوزه ستادی برگزار کرد.

او با اشاره به استقبال و شرکت همکاران اداری در این مسابقه، افزود: مقرر شد از بین شرکت کنندگان در این مسابقه به قید قرعه به ۱۰ نفر لوح تقدیر و هدیه اهداء شود.

معتوکی ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این مسابقه، تصریح کرد: پس از برگزاری مسابقه و اعلام نتایج به قید قرعه از همکاران ذیل با اهداء لوح و هدیه به رسم یاد بود تقدیر ‌می‌شود.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: برای همه همکاران شرکت کننده لوح تقدیر صادر خواهد شد و هدیه ویژه‌ی این مسابقه سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) بود که براساس قرعه کشی به سعید حردانی تقدیم خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: به قید قرعه به سعید جباری، جعفر ظهیریه، صباح باجی، فرنازنادری، علی عبایی، فریده حویزاوی، علی چعب، مجید آلبوغبیش، منصور احمدی و عادل دغاغله که بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند هدایای اهداء ‌می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.