نامجو مطلق: با کنترل بازی به سپاهان ضربه زدیم/ حق بازیکنان ما دریافت یک جام است

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با کنترل بازی به سپاهان ضربه زدیم و موقعیت ارسال را از حریف گرفتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان  گفت: بازی بسیار حساس و سنگینی برای هر ۲ تیم بود. شناخت خوبی از سپاهان داشتیم و می‌دانستیم راه‌های رسیدن به دروازه ما برای این تیم چگونه است و سعی کردیم با بستن کناره‌های تیم سپاهان، موقعیت ارسال را از حریف بگیریم. در درجه اول سعی کردیم مقابل ضربات این تیم بایستیم و باید بگویم هر ۲ تیم شروع بازی را به خاطر حذف شدن با احتیاط شروع کردند.

او ادامه داد: با وجود بازیکنان مصدومی که داشتیم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و به تیم سپاهان ضربه بزنیم و خوشبختانه به هدفمان رسیدیم. به نظرم تیم ما در هر ۲ نیمه موقعیت بیشتری نسبت به سپاهان داشت. شاید مالکیت توپ از سوی سپاهانی‌ها بیشتر بود، اما موقعیت‌های ما برای گلزنی بیشتر بود و باید بگویم بچه‌ها با تمام توان بازی کردند. بازی سنگینی مقابل شهر خودرو داشتیم و بازیکنان ما از جان خود برای این بازی گذاشتند. این برد را به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم و بازی کم اشتباهی را نظاره گر بودیم.

نامجو مطلق افزود: به نظر می‌رسید در نبود بازیکنان مصدوم به مشکل بخوریم، اما بازیکنان دیگر در زمین بهترین بودند و خوب فوتبال بازی کردند. اگر تعداد موقعیت‌های هر ۲ تیم را حساب کنیم تیم ما بیشترین موقعیت را داشت.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: قطعا برنده این بازی یکی از مدعیان و بیشترین سهم را برای قهرمانی دارد و امیدوارم تیم ما در ادامه با حفظ شرایط به قهرمانی برسد و حق بازیکنان است که امسال جام بگیرند.

او ادامه داد: در صحنه پنالتی بسیار محوطه شلوغ شد، اما در نیمه اول یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد و البته بهتر است کارشناسان نظر بدهند. جدا از اعتراض سپاهان و تیم ما فکر می‌کنم داور بازی بهترین قضاوت را کرد و امیدوارم در صحنه‌ها ما اشتباه کرده باشیم.

نامجو مطلق گفت: برای ما فرقی نمی‌کند در نیمه نهایی به چه تیمی برخورد کنیم و در نهایت یک تیم برنده می‌شود و آن تیم می‌تواند به قهرمانی برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
سفارش بدین بازار مسگرا یه جام بهتون بدن عقده ای ها با کمک داورا اینروزا خیلی حال میکنید شماها که همتون کرونا گرفته بودین چی شد همگی سالم هستید؟؟؟؟
آخرین اخبار