استاندار مرکزی:

خبر صداوسیما پناهگاه مورد اعتماد مردم است

آقازاده گفت: امروز صداوسیما به عنوان یک پناهگاه اصلی در زمینه تولید خبر و مخاطب، مورد اعتماد مردم است.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی استاندار مرکزی در حاشیه قدردانی از خبرنگاران شبکه آفتاب در معاونت خبر صدا و سیمای استان مرکزی  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت:  حضور ما در اینجا به این مناسبت است که از زحمات صادقانه و مخلصانه شما عزیزان سپاسگزاری کنیم و امروز صداوسیما به عنوان یک پناهگاه اصلی در زمینه تولید خبر و بحث مخاطبین، مورد اعتماد مردم است.

خبر صداوسیما به عنوان یک پناهگاه اصلی مورد اعتماد مردم است

آقازاده خطاب به خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما و باشگاه خبرنگاران افزود: این اعتماد را به عنوان یک سرمایه بسیار ارزشمند پاس بدارید و قدر بدانید و سعی کنید این اعتماد را هر روز بیشتر کنید که الحمدالله ما شاهد این هستیم و برای همه شما آرزوی توفیق می‌کنیم.

او اضافه کرد: آن چیزی را که مردم به عنوان گزارش‌های صدا و سیما به خصوص شبکه آفتاب می‌بینید در پشت پرده تلاش بسیار زیادی می‌شود تا با کمترین امکانات و با کمترین نیرو این گزارش آماده شود و فشار بسیار زیادی بر روی پرسنل و نیروهاست.

استاندار مرکزی بیان کرد: واقعا دیدیم که بار‌ها در سفر هادر زیر آفتاب در سرمای زمستان و در خیلی از این مناسبت‌ها نیرو‌های خبر زحمت می‌کشند واگر گزارش خبری یا خبری تهیه میشود و هر اقدامی که صدا و سیما میکند پشت پرده این اقدام زحمات بسیار زیادی دارد.

او ادامه داد: واقعاً تلاش‌های خبرنگاران صداو سیما به خصوص در مقابله با بیماری کرونا در این ۶ ماه اخیر باعث شده که فرهنگ مردم تغییر کند و معتقدم این تغییر فرهنگ و اینکه امروز ۷۰ درصد مردم ماسک می‌زنند نقش بزرگی است که صدا و سیما داشته است.

آقازاده تاکید کرد: از اینکه در همه مناسبت‌ها صدا و سیما همیشه کنار مردم و مسئولین بوده و نقش مهم پل ارتباطی بین مردم و مسئولین را به خوبی ایفا کرده تشکر می‌کنیم و اگر هر روز به سمت کامل شدن حرکت کنیم که صدا و سیما تلاشش این هست این اقدام ارزشمندی است.

در پایان آقازاده استاندار مرکزی با اهدای گل ضمن قدردانی از کارکنان معاونت خبر صداوسیمای استان مرکزی روز خبرنگار را به آنها تبریک گفت

انتهای پیام / ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.