توزیع ۵ هزار اطعام غدیر در شهرستان خوسف

رئیس کمیته امدادشهرستان خوسف از پخت ۵ هزار و ۲۵۰ پورس غذای گرم روز عید غدیر در این شهرستان خبر داد.

مهران پور رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: با توجه به سنت نیک در روز غدیر ۵ هزار و ۲۵۰ پرس غذای گرم پخت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توزیع شد.

او افزود: این اطعام با همکاری دفتر امام جمعه این شهرستان، کمیته امداد، سپاه و مدرسه ابن حسام جمع آوری و در مناطق ماژان و بخش مرکزی خوسف توزیع شد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» برگزار می‌شود، گفت: مرحله دوم پویش ایران همدل همزمان با عید سعید غدیر به طور رسمی آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


مهران پور افزود: این پویش با محوریت کمک به کودکان و خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود تا گام مهمی در جهت تحقق جامعه سالم برداشته شود.

رئیس کمیته امداد خوسف همچنین ادامه داد: همزمان با عید قربان کمک نقدی در کمیته امداد جمع‌آوری شد که با خرید گوشت در اختیار خانواده‌های محروم و نیازمندان قرار گرفت.

مهران پور در پایان گفت: پخت و توزیع غذا بین نیازمندان و همچنین توزیع سبد کالا شامل مرغ، برنج، و روغن در دهه اول محرم در بین نیازمندان را خواهیم داشت.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار