جاده‌های مازندران ایمن‌تر از قبل

لکه گیری و روکش آسفالت جاده‌های مازندران در راستای ارتقاء ایمنی راه ها با جدیت در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: در راستای ارتقاء ایمنی اجرای نهضت لکه گیری و روکش آسفالت جاده‌های مازندران با جدیت و تلاش راهداران در حال اجرا است.
 
او افزود: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور‌ها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های ارتباطی کندوان، سوادکوه، هراز، ساری - کیاسر، نکا - بهشهر، ساری - قائمشهر و محور‌های توریستی ساری- فرح آباد، رویان -گلندرود - بلده، آمل - محمود آباد ، بابلسر - فریدونکنار، محمود آباد - نور و همچنین لکه گیری کلیه محور‌های مواصلاتی استان به صورت روزانه صورت گرفته است.

نجفی گفت:جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده ، بدیهی است ایمن نمودن محور‌ها برای سلامت عبور و مرور و توسعه راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: با تخصیص اعتبار و تامین قیر لازم برای اجرای پروژه‌های سطح استان، سرعت اجرای پروژه‌ها افزایش یافته تا موجبات رضایتمندی، ایمنی و آرامش کاربران جاده‌ای فراهم آید.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.