لیگ قهرمانان اروپا؛

اتلتیکو مادرید - لایپزیش؛ نیمه اول جدال نماینده‌های اسپانیا و آلمان پیش از بازی بزرگ

تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و لایپزیش امشب دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا و لایپزیش آلمان امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در استادیوم ژوزه آلوالاده (لیسبون پرتغال) به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار بر عهده مارسینیاک لهستانی خواهد بود.

اتلتیکو مادرید که طی این فصل در لیگ اسپانیا و جام حذفی به موفقیتی نرسیده، تنها به لیگ قهرمانان اروپا دل خوش کرده است. آن‌ها تاکنون با سیمئونه ۲ بار به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرده اند، اما در کسب جام ناکام بوده اند.

در طرف مقابل تیم لایپزیش پدیده لیگ قهرمانان اروپا در این فصل بوده است. آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی موفق شدند طی ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر صفر تاتنهام را شکست دهند. این تیم در لیگ فوتبال آلمان (بوندسلیگا) با ۶۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

حضور ۲ بازیکن کلیدی اتلتیکو (شیمه ورسالیکو و آنخل کورئا) برای این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و توماس پارتی به احتمال زیاد در این بازی غایب خواهد بود. ناگلزمن (سرمربی لایپزیش) هم نمی‌تواند از هارتمن و کوناته به علت مصدومیت در این مسابقه استفاده کند.

اتلتیکو طی ۱۰ دیدار آخر خود در همه رقابت‌ها هیچ شکستی را تجربه نکرده است و یان اوبلاک یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر جهان در ۶ مسابقه از آن‌ها موفق به ثبت کلین شیت شد.

در سوی دیگر لایپزیش طی ۶ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان شکستی نداشته و در ۵ دیدار هم حداقل ۲ گل را زده است.

ترکیب احتمالی لایپزیش: گولاسی، کلاسترمن، اوپامکانو، هالستنبرگ، موکیل، کمپل، لایمر، آنجلینو، پولسن، فورسبرگ و سابیتزر

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید: اوبلاک، خیمنز، ساویچ، لودی، آریاس، یورنته، کوکه، سائول، کاراسکو، فلیکس و کاستا

جمعه شب بارسلونا و بایرن مونیخ دیگر مسابقه نمایندگان اسپانیا و آلمان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.