استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در تولید و اشتغال

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح شمیم خدمت به منظور عمل به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق جهش تولید است.

استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در تولید و اشتغالبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح شمیم خدمت با هدف ایجاد اشتغالزایی برای افراد و تولید با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در کشور اجرا می‌شود.

او بیان کرد: اجرای فرامین مقام معظم رهبری یکی از اهداف سازمان اوقاف است که اکنون با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی مردم، توانمندسازی افراد بدون شغل با محوریت بقاع متبرکه با ایجاد اشتغال پایدار برای آنان هدفی است که طرح شمیم خدمت دنبال می‌کند.

مدیرکل اوقاف استان اظهار داشت: مراکز افق بقاع متبرکه با تعامل با صاحبان مشاغل، کارگاه‌ها و کارخانه ها، فرصت‌های شغلی و نیرو‌های مستعد پیرامون بقاع متبرکه را شناسایی می‌کنند و بنگاه کاریابی یکی از ارکان این طرح است.

حجت الاسلام صالحی در ادامه با بیان اینکه تا کنون اقداماتی از قبیل راه اندازی کارگاه خیاطی برای زنان بی سرپرست، تهیه طرح کاشت گیاهان دارویی و غذایی پیرامون بقاع  در دستور کار این اداره کل قرار دارد گفت:امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم شاهد رونق اقتصادی و گره گشایی از مشکلات مردم با تکیه بر ظرفیت امامزادگان و موقوفات باشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار