افتتاح سه طرح تولیدی در کرمان

سه طرح تولیدی در منطقه باغین با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

استاندار کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد فدائی استاندار کرمان گفت: طرح‌های تولیدی کارخانه کنتور سازی، مواد ضدعفونی کننده و نیروگاه خورشیدی با مجموع سرمایه گذاری ۳۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۰ نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او در آیین افتتاح طرح‌های شرکت صنعتی راد نیروی کرمان گفت: اشتغال و تولید مهمترین اولویت اصلی استان است و مشورت و سرمایه گذاری برای ایجاد شغل خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

فدایی افزود: معتقدیم هر کس حتی برای ایجاد یک شغل کمک می‌کند باید از وی قدردانی کرد و اگر کسی کم کاری و کوتاهی کند، چه در دستگاه دولتی یا خصوصی باشد، خیانت به نظام، مردم و تداوم انقلاب کرده است.

حسن حسن زاده، مدیرعامل شرکت صنعتی راد نیروی کرمان گفت: کارخانه کنتور سازی با ظرفیت فعلی تولید ۶۰ هزار کنتور در سال و اعتبار ۲۰ میلیارد تومان احداث شده است که در زمینه کنتور‌های سه فاز هوشمند فعالیت دارد.

او با اشاره به اشتغالزایی ۳۵ نفر این واحد تولیدی افزود: با توجه به تقاضای تولید توان افزایش ظرفیت تا ۵۰۰ هزار کنتور در سال در این کارخانه وجود دارد که نیاز به ۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد.

حسن زاده بیان داشت: همچنین طرح نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۰۰ کیلو وات با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان راه اندازی شده است که توان افزایش تا ۲۵ مگاوات نیز وجود دارد.

همچنین واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده سطح و دست نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و تولید ۹ هزار قوطی مواد ضد عفونی نیز از دیگر طرحی بود که امروز در باغین به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار