کسب رتبه نخست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در کشور

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: استان زنجان موفق به کسب رتبه نخست برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور شد.

فغفوری رییس سازمان صمت زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور، استان زنجان به لحاظ برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داد.

او  تصریح کرد: طی امسال تاکنون ۴۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان برگزارشده است که نتیجه این جلسات ۱۵۹ مصوبه بوده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: از این تعداد مصوبه ۱۰۱ مصوبه اجرایی و ۵۸ مصوبه در دست اجرا می‌باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به برگزاری ۱۳ جلسه کمیته کارشناسی عنوان کرد: در این جلسات ۸۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.
 
او ادامه داد: از سال ۹۴ تاکنون ۲۰۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است که در این جلسات یکهزارو ۸۲۳ مصوبه تصویب شده است.

فغفوری افزود: تاکنون ۹۴ درصد از این مصوبات در استان اجرایی شده است.

او یادآور شد: برگزاری کلیه جلسات کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید در محل کارخانجات و با حضور مقام عالی استان جهت رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و بخش تولید بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از آذر ماه سال ۹۷ گفت: در این مدت ۱۴۲ جلسه با  یکهزارو ۲۳۴ مصوبه با حضور استاندار زنجان برگزار شده است که از این تعداد  یکهزارو ۱۲۶ مصوبه اجرایی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات تخصصی واحد‌های تولیدی، جلسات تخصصی به طور جداگانه در حوزه‌های جهاد کشاورزی، بانکها، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حوزه معادن و اصناف برگزار شده است.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.