نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری:

حاشیه‌ای در فدراسیون وزنه برداری نداشتم/ برای شرکت در انتخابات دوومیدانی نیازی به استعفا ندارم

منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری درباره حواشی حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی توضیحاتی را بیان کرد.

مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: برای بسیاری از اهالی رسانه سوال پیش آمده بود که چرا من در انتخابات فدراسیون دو و میدانی ثبت‌نام کرده‌ام. البته انتظار دارم که این سوال از همه کاندیدا‌ها در همه فدراسیون‌ها پرسیده شود. ورود به سازمان تربیت بدنی و تحصیلاتم به واسطه سوابق من در رشته دو و میدانی بوده است.

هیچ حاشیه‌ای در فدراسیون وزنه برداری  نداشتم

منظمی درخصوص اینکه چرا پس از ٢ ماه فعالیت در فدراسیون وزنه‌برداری به دنبال جدایی از این مجموعه است، گفت: مدتی از دو و میدانی دور بودم، اما ٢ سالی می‌شود که به عنوان مربی دوباره در این رشته فعالیت می‌کنم. دوست ندارم حاشیه‌ای برای فدراسیون وزنه‌برداری به‌وجود بیاید. بنده هم هیچ حاشیه‌ای در این فدراسیون در طی این مدت نداشته‌ام. در فدراسیون وزنه‌برداری من به همراه یک تیم کار می‌کنم. برای ثبت‌نام در انتخابات دو و میدانی هم با علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری صحبت کردم. در بخش امور بانوان فدراسیون وزنه‌برداری هیچ کاری به صورت انفرادی انجام نمی‌شود.

امور بانوان وزنه برداری به صورت تیمی انجام می‌شود نه شخصی  

او افزود: برنامه‌های بانوان تدوین شده و چه من باشم و چه نباشم، این برنامه اجرا می‌شود. بنده کارم را آغاز کرده‌ام و در آینده نیز این کار را تا زمانی که باشم، ادامه می‌دهم. پله‌های اول وزنه‌برداری در بخش بانوان گذاشته شده است و این روند در ادامه نیز وجود خواهد داشت. این برنامه با تمام قدرت ادامه می‌یابد. یعنی کار تیمی اهمیت دارد و هیچ بحثی بابت شخص منظمی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: در فدراسیون وزنه‌برداری هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد. در ادامه راه هم مشکلی نخواهد بود و انتخابات هم ممکن است با رای نیاوردن من به پایان برسد چرا که ماهیت انتخابات‌ها به این شکل است.

برای شرکت در انتخابات، نیازی به استعفا ندارم

منظمی گفت: برای حضور در انتخابات فدراسیون دو و میدانی نیازی به استعفا از سمت نایب رئیسی بانوان فدراسیون وزنه‌برداری ندارم. چرا که نایب رئیسی شغل محسوب نمی‌شود؛ بنابراین همچنان در وزنه‌برداری هستم و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.

حسینی، شاخصه‌های مد نظر برای انتخابات IWF را داشت

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری درباره معرفی الهام حسینی به انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اظهار داشت: برای انتخاب گزینه مد نظر باید برخی فاکتور‌ها در نظر گرفته می‌شد. الهام حسینی از نظر همین شاخصه‌ها، بین بانوان وزنه‌بردار ایرانی، بر‌تر بود. حسینی از لحاظ سنی به پختگی کامل رسیده و از نظر تحصیلات دانشجوی دکترای تربیت بدنی است.

حسینی، زبان تمامی بانوان وزنه برداری جهان خواهد بود

او افزود: همچنین، حسینی به زبان انگلیسی آشنایی دارد و او اولین مدال بین‌المللی بانوان ایرانی را به‌دست آورده است. تمامی دختران ما شاخصه‌های برابری داشتند اما برای انتخاب گزینه مد نظر، مهمترین شخص را انتخاب کردیم. باید نگاهمان به انتخاب‌ها ملی باشد و نگاه شخصی نداشته باشیم. حالا قرار است حسینی نه تنها زبان دختران وزنه‌بردار ایرانی، بلکه زبان تمام بانوان وزنه‌برداری جهان باشد. به این موضوع افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار