فعالیت ۷۲ آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری در طرح احسان حسینی

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از فعالیت ۷۲ آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری در طرح احسان حسینی خبر داد.

 سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند، گفت: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته شده با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد ۴۶ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

او افزود: در گام اول ایران همدل بیش از ۴۳ هزار و ۴۰۰ سبد معیشتی و همچنین ۲۹۱ هزار و ۵۵۹ پرس غذای گرم با اولویت خانواده‌های ایتام، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار و سالمندان تحت حمایت توزیع شد.


بیشتر بخوانید


سلم آبادی با بیان این که این طرح از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر ادامه خواهد داشت تصریح کرد: با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد ۴۶ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی ارزش هر سبد معیشتی را ۱۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در طرح احسان حسینی ۷۲ آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری فعالیت خواهند کرد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۰ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت این نهاد هستند گفت: نیاز بسیاری از دانش آموزان تحت حمایت بهره مندی از روش‌های جدید آموزشی از قبیل استفاده از آموزش‌های فضای مجازی است.

سلم آبادی ادامه داد: با تعامل و همراهی خیرین و موسسات خیریه و با نگاهی نو به کمک‌های مومنانه می‌توان با تهیه گوشی‌های هوشمند در جهت جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان تحت حمایت گام برداشت.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.