کعبی: برابر شاهین محکوم به پیروزی بودیم/ اشتباهات داوری رخ نمی‌داد، اکنون برای کسب سهمیه رقابت می‌کردیم

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر پنالتی‌ها و گل‌های تیم ما نادیده گرفته نمی‌شد، اکنون برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت می‌کردیم.

عقیل کعبی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی شب گذشته تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: شاهین تیم خوب و ریشه داری است و مقابل این تیم کار سختی داشتیم، اما محکوم به برد بودیم و خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.  

کعبی درباره عملکرد تیم داوری در دیدار مقابل شاهین شهرداری گفت: داوری در این بازی مشکلی نداشت و بدون اشتباه بود، اما در بازی‌های قبلی اشتباهاتی رخ داد و واقعا اذیت شدیم.  

بازیکن صنعت نفت درباره صحبت‌های بهنام سراج، سرمربی تیمش در روزهای گذشته گفت: سراج حق دارد اعتراض کند، زیرا در این مدت تنها بود و کسی به او کمک نکرد. سراج نداری‌ها و بی پولی‌ها را تحمل کرد و برای صنعت نفت از جان و دل مایه گذاشت. اگر اشتباهات داوری نبود و پنالتی‌ها و گل‌های تیم ما نادیده گرفته نمی‌شد، اکنون قطعا مدعی کسب سهمیه بودیم.  

او درباره برگزاری تمرینات این تیم در هوای گرم آبادان گفت: تمرین و بازی کردن در این هوا واقعا سخت است و انرژی بیشتری از بازیکنان می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:


کعبی در خصوص بازی پیش روی تیمش برابر ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی جزو گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر است و قطعا برای پیروزی به زمین می‌آید. ما هم برای این که نشان دهیم تیم خوبی هستیم، هدف مشابهی را دنبال می‌کنیم. مطمئن باشید مقابل ماشین سازی فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و ان شاالله با دست پر از تبریز برمی گردیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار