کارشناس ایرانی در شبکه من و تو:

از تحریم‌ها علیه ایران حمایت کنید و خجالتش را هم بکشید/ تحریم‌ ها فقط سفره مردم را تنگ‌ تر کرده است

ویدئویی از اظهارات جنجالی کارشناس ایرانی در شبکه من و تو در حمایت از کشور ایران را مشاهده می‌ کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناس ایرانی که در زمینه مسائل سیاسی و بین المللی ایران در حال مصاحبه با شبکه معاند من و تو بود اظهاراتی جنجالی در حمایت از ایران ایراد کرد که با واکنش مصاحبه‌کنندگان در این برنامه تلویزیونی همراه شد.

این کارشناس ایرانی در برنامه تلویزیونی شبکه من و تو به مقایسه میزان بدهی‌های خارجی و عمومی کشور ایران با دیگر کشور‌ها پرداخته و اثبات می‌کند که مبلغ بدهی‌های خارجی ایران نسبت به بسیاری از کشور‌ها ناچیز است.


بیشتر بخوانید


او همچنین صریحاً این موضوع را بیان کرد که پس از تاسیس رژیم صهیونیستی اوضاع خاورمیانه تغییر کرده و این رژیم غاصب اقدامات غیر انسانی در این منطقه انجام می‌دهد. این کارشناس در ادامه عنوان کرد که اگر نیرو‌های نظامی ایران در سوریه نیرو‌های داعش را دفع نمی‌کردند سرنوشتی تلخ برای خاورمیانه رقم می‌خورد.

بر اساس این ویدئو که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، پس از این سخنان جنجالی کارشناس مسائل سیاسی در شبکه من و تو، مجری این گفتگو با قطع کردن جملات او، اجازه ادامه دادن صحبت هایش را به این کارشناس نمی‌دهد، اما او همچنان بر گفته‌های خود پافشاری کرده و با لحنی مصمم از ایران دفاع می‌کند.

در ادامه ویدئوی مذکور را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
دمش گرم ایران دلاور مرد ایرانی که تو دهن شیر از هم وطناش دفاع میکنه به ایرانی بودنت واصیل بودنت تبریک میگم و لعنت میکنم اون وطن فروش ها
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۰:۵۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
گاهي بايد كار درست مخالف هم تشويق كرد. آقاي طلايي نمونه يك فرد منصف و انقلابي است كه حرف حق را در برابر مخالف بي انصاف بيان مي كند. درود بر طلايي.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
حرف حق... هههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
تنها کشوری که واقعا با داعش جنگیده ایران بوده.ما مرز نشین هستیم می دونیم چه خبره داعش به جایی رسیده بود که چهل کیلومتر با ما فاصله داشت اونایی که تو این شرایط نبودن درک نمی کنن تو خوشی زندگی می کنند و حرف مفت می زنن
Germany
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
جسارتا اون یکی کارشناس کت سفیده واقعا بی سواده یا اداشو در میاره

ایران با داعش نجنگیده ؟ چطور شما خوبی ؟ دیگه چه خبر...
آخرین اخبار