اهدای بیش از ۱۰۰ هزار سی سی خون در پویش قرار مهربانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اهدای بیش از ۱۰۰ هزار سی سی خون توسط اعضای جوانان هلال احمر کرمان و ماهان در قالب پویش قرار مهربانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه اهدای خون یکی از شاخصه‌های مهم پیوند با همنوع، احساس مسئولیت، نجات زندگی و کسب رضایت پروردگار به شمار می‌رود، بیان کرد: با اهدای خون سالم می‌توانیم زندگی دوباره را برای بیماران نیازمند به دریافت خون و فرآورده‌های خونی به اشتراک بگذاریم.

او افزود: اعضای جوانان و داوطلب هلال احمر شهرستان کرمان و ماهان با هدف ترویج و گسترش فرهنگ اهدای خون در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۱۶ هزار سی سی خون خود را در قالب پویش قرار مهربانی اهدا کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۱۷۰ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان خانه‌های هلال چترود و کارخانه لاستیک بارز این شهرستان با اهدای ۷۶ هزار سی سی خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

او با اشاره به اهمیت اجرای پویش ملی قرار مهربانی توسط سازمان جوانان هلال احمر افزود: این برنامه در راستای اعلام اداره کل انتقال خون استان کرمان مبنی بر کمبود ذخائر خونی در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا برگزار شده است.

او عنوان کرد: در طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته ماهیانه اعضای داوطلب ۲ خانه هلال در برنامه اهدای خون شرکت خواهند کرد.

رئیس دفتر نمایندگی هلال احمر شهرستان ماهان، گفت: ۸۹ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان در قالب پویش قرار مهربانی بیش از ۴۰ هزار سی سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: هلال احمر ، اهدای خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار