هم افزایی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان ثبت اسناد در مستند سازی املاک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : حوزه فعالیت دانشگاه علوم پزشکی گسترده و متعدد است و به تبع آن دارای املاک زیادی در سطح استان است.

هم افزایی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان ثبت اسناد در مستند سازی املاکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : املاک دانشگاه دارای دو وجه آموزشی و آکادمیک در بخش‌های دانشجویی و تحقیقاتی و همچنین وجه خدماتی در بخش‌های بهداشتی، درمانی و دارویی است، به شکلی که در اقصی نقاط استان و حتی مرزی‌ترین قسمت این خطه خدمات ارائه می‌دهد.

او گفت : در مجموع دانشگاه دارای حدود ۱۰۰۰ ملک است که حدود ۳۵۰ ملک آن دارای سند است که باید جهت مابقی املاک نیز مستند سازی انجام شود.

مرادی افزود : مستند سازی املاک موجب حفظ بیت المال و همچنین جلوگیری از بروز اختلافات، شکایات و تعرضات می‌گردد، که این امر مستلزم همکاری و تعامل خوب سازمان ثبت اسناد با مجموعه دانشگاه است.

بشیری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه گفت : از تلاش‌ها و کوشش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت که در این برهه زمانی خاص و حساس سکان رهبری این مجموعه را بر عهده دارید، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

او گفت : نهایت همکاری و تعامل با دانشگاه را که یک مجموعه خدمات رسان است، در خصوص مستند سازی املاک فاقد سند مالکیت خواهیم داشت.

بشیری افزود : به دلیل کثرت تعداد املاک دانشگاه، تشکیل یک کارگروه متشکل از کارشناسان هر دو سازمان در جهت بررسی و رفع چالش‌ها و موانع در تثیبت حدود اراضی و صدور اسناد مالکیت ضروری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار