دهمین دوره جشنواره مالک اشتر در استان سمنان برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: دهمین دوره جشنواره مالک اشتر به منظور تکریم از فرماندهان نمونه مجموعه سپاه در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام دیباجی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه دلسوزی، مومن بودن، انقلابی بودن و تخصص چهار ویژگی یک مدیر لایق است گفت: اخلاص در عمل رمز ماندگاری هر عملی نزد خداوند است.

او افزود: هر مسئولیتی باید زمینه ساز برای خدمت به جامعه باشد و هر عمل خالصانه جهادی در نزد خداوند است.

حجت الاسلام دیباجی بیان کرد: سپاه مجموعه‌ای برای خدمت به آحاد جامعه بوده نه محلی برای تصدی پست و مسئولیت‌ها و باید از این گونه رفتار‌ها همانند گذشته در این مجموعه پرهیز شود.

سرهنگ منصور شوقانی جانشین فرماندهی سپاه استان در این مراسم گفت: ایجاد فرصتی برای برنامه ریزی در نیرو‌ها و تلاش در جهت بهبود خدمت از اولویت‌های سپاه در استان است.

او افزود: وظیفه شناسی و اخلاص در هر مسئولیت وظیفه‌ی اصلی مجموعه سپاه است و برای پویایی و تداوم خدمت به جامعه باید این مهم ادامه دار باشد.

سرهنگ محمد حسین دهرویه دبیر جشنوراه مالک اشتر در استان سمنان گفت: این جشنواره دهمین دوره جشنواره مالک اشتر و به منظور الگو سازی و بازگویی اهداف سپاه و تکریم از فرماندهان و مسئولان نمونه مجموعه سپاه در سمنان برگزار شده است.

او افزود: در این جشنواره از ۴۰ نفر از فرماندهان و مسئولان نمونه بسیج و سپاه استان تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.