صدور مجوز ساخت شهرک سیمان در رزن

رئیس شورای اسلامی شهر رزن گفت: در حال حاضر مجوز ساخت برای شهرک سیمان دراین شهرستان صادر و آماده ساخت است.

صدور مجوز ساخت شهرک سیمان در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد افشار، رئیس شورای اسلامی شهر رزن با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در سریع‌ترین زمان فرآیند اداری احداث چهار شهرک صنعتی را سرعت ببخشیم، اعلام کرد: در حال حاضر مجوز ساخت برای شهرک سیمان هگمتان در شهر رزن صادر شده و آماده ساخت است.

او در ادامه عدم پرداخت مطالبات شهرداری از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی را یکی از مشکلات حاد در تأمین منابع مالی عنوان و اظهارداشت: شهرداری رزن بیش از چهار میلیارد تومان از دستگاه‌های اداری و دولتی طلب دارد که مطالبه جدی ما پرداخت این مبالغ است تا بتوانیم شهر را مدیریت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رزن با بیان اینکه در زمینه تاکسی‌های غیراستاندارد در مسیر بین شهری باید از به کارگیری افراد بازنشسته جلوگیری کرد، یادآور شد: در بحث تبدیل تاکسی‌های غیراستاندارد نیز متأسفانه چندین سال است تاکسی جدیدی تحویل نشده است.

افشار با اشاره به انجام امور مقدماتی شهرک‌های سیمان هگمتان، بهداشت، فرهنگیان ۲ و ایثارگران ادامه داد: در تلاش هستیم تا با سرعت بیشتری مراحل اداری دریافت و صدور مجوز برای ساخت شهرک‌های مسکونی جدید در رزن آغاز شود.

او وجود برخی ساختمان‌های غیرایمن در داخل شهر را موجب نارضایتی دانست و گفت: شهرداری با احصاء این ساختمان‌ها پس از تذکرات لازم اسامی را برای دادستان ارسال کرده و ما منتظر نظر دادستان و دستور این مرجع قانونی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری رزن زمینی در جهت ساخت پارک بانوان ۲ تملک کرده است که اقدامات آن انجام می‌شود.

افشار در زمینه تردد تاکسی‌های پراید در مسیر‌های بین شهری رزن به قروه و رزن به دمق نیز گفت: این مسئله در شورای ترافیک مطرح شده است و منتظر اعلام نظر نهایی مراجع کارشناسی هستیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.