کاهش دغدغه‌های کارگران شرکت عملیات غیرصنعتی

جلسه‌ای پیرامون بررسی مشکلات و کاهش دغدغه‌های کارگران شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه‌ای پیرامون بررسی مشکلات و دغدغه‌های و تشریح عملکرد شرکت عملیات غیرصنعتی درحوزه منابع انسانی و معیشت نیرو‌ها با حضور مدیرعامل این شرکت، تعدادی از کارکنان و اعضای هیئت رئیسه در فرهنگسرای فردوسی برگزار گردید.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بخشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش دغدغه‌های بدنه کارگری شرکت  مطرح شد و با وجود تمام محدودیت‌هایی که در این شرکت در مقایسه با شرکت‌های تولیدی وجود دارد، تلاش شد هرجایی که قانون اجازه می‌دهد گامی در جهت رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت معیشتی همکاران برداشته شود.

او افزود: تلاش می‌کنیم به تمام وظایفی که قانون بر عهده ما گذاشته جامه عمل بپوشانیم و حقی از هیچکس ضایع نشود و به طبع این انتظار را هم داریم که همکاران ما در هر حوزه‌ای که به انجام وظیفه می‌پردازند، بهترین عملکرد خود را ارائه دهند چراکه عملکرد خوب شرکت ما موجب رضایت مشتری خواهد شد و در نتیجه کسب و کارمان رونق بیشتری پیدا می‌کند.

آتش رزم بیان داشت: با پیگیری‌هایی که از اداره کار شهرستان و استان صورت گرفته، اجرای این طرح تحقق پیدا کند، ولی هر زمان که طرح مصوب شود، همه تغییراتی که در حقوق نیرو‌ها ایجاد می‌شود از ابتدای سال ۹۹ لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.