آغاز اردو‌های تیم ملی بوکس از شهریور ماه

اردوی تیم ملی بوکس پس از وقفه‌ای طولانی مدت در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا در کشورمان اردو‌های تیم ملی در تمام  رشته‌های ورزشی تعطیل شد و رشته بوکس هم از این قاعده مستثنی نبود. 

ملی پوشان بوکس از اسفندماه سال گذشته تاکنون هیچ تمرینی در اردوهای تیم ملی نداشتند. فدراسیون بوکس در جلسه‌ای که با فدراسیون پزشکی ورزشی داشته، برنامه‌های خود را پیرامون برگزاری اردو‌های تیم ملی مطرح کرده است.

در صورت تایید شدن این برنامه و صدور مجوز‌های لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان، اردوی تیم ملی بوکس از شهریور ماه آغاز خواهد شد.

حمید قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: ما در جلسه‌ای که با فدراسیون پزشکی ورزشی داشتیم دستورات بهداشتی فدراسیون جهانی را ارائه دادیم. در این جلسه قرار شد که شیوه نامه های بهداشتی فدراسیون جهانی بوکس با شیوه نامه های داخلی مطابقت داده شود تا از آن استفاده کنیم.

او گفت: قرار است برخی رشته‌های ورزشی از جمله بوکس اردو‌های تیم ملی را از شهریور ماه با رعایت دستورات بهداشتی آغاز کنند. همچنین قرار است وزیر ورزش و جوانان برنامه‌های خود را پنجشنبه هفته آینده در جلسه هیئت دولت بیان کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار